menuordersearch
modirankala.ir

چهار ,

کارتخوان سیار S910 کارتخوان سیار S910 مشخصات کارتخوان پکس 910
تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
تعداد حساب بانکی: قابل اتصال به ۱۰ حساب به صورت همزمان
صفحه نمایش: رنگی
ظرفیت باتری: ۲۲۰۰
دارای باتری با ظرفیت بالا،توان پرینت با سرعت بالا
دارای صفحه نمایش ۲٫۴
امکان اتصال به انواع نرم‌افزارهای فروشگاهی
امکان پرداخت غیرحضوری از طریق تله‌پرداز اپلیکیشن آپ
امکان پرداخت انواع قبوض جریمه و عوارض
خرید شارژ تلفن همراه تمامی
اعلام موجودی
ارائه خدمات تقسیم مبالغ به چند حساب بانکی
دوشنبه چهاردهم مرداد ۹۸
بی سیم های مجاز و غیر مجاز بی سیم های مجاز و غیر مجاز طبق استاندارد های سازمان تنظیم مقررات رادیویی اجمهوری اسلامی بی سیم هایی که با فرکانس های ثابت-مشخص و غیر تعییر و دارای برد کوتاه مورد تایید استاندارد های این سازمان و همچنین ازبعد قانونی وارد کشور میشود برای عموم مجازند.اماسایر بی سیم هاو تجهیزات مرسوم به واکی تاکی در ایران که خارج از استانداردهای تعیین شده باشد جزء وسایل ارتباطی ممنوع محسوب می‌شود سه شنبه هشتم مرداد ۹۸ شبکه های بیسیم از لحاظ گستردگی شبکه های بیسیم از لحاظ گستردگی نیاز روز افزون به پویایی در کارها، استفاده از تجهیزاتی مانندبی سیم است. اگر کاربر یا شرکت خواهان تبادل اطلاعات مورد نیاز خود به صورت متحرک در هرزمان باشد.شبکه های بی سیم جواب مناسبی برای آنها ست. شنبه بیست و نهم تیر ۹۸ فلش کردن DVR و NVR چیست ؟ فلش کردن DVR و NVR چیست ؟
هر تجهیزی مانند DVR، NVR و دوربین های مداربسته برای بوت شدن نیاز دارند تا از یک منبعی یک برنامه را بخوانند و بر اساس اطلاعات آن برنامه عمل نمایند. به این منبع، آی سی فلش (IC FLASH) و به برنامه ریزی روی آن اصولا فایل فلش گفته میشود. در تصویر زیر یک IC فلش را در داخل دستگاه دی وی آر مشاهده می‌کنید.

تولیدکنندگان دستگاه های DVR ،NVR و دوربین های مداربسته، اطلاعات را بر روی آی سی فلش می‌ریزند، تا برنامه های نرم افزاری مانند منوها، تنظیمات و … بالا آمده و دستگاه کار کند.

شنبه پانزدهم تیر ۹۸
باطری ژل اسید باطری ژل اسید :
آشنایی با باتری
باتری ژل اسید از نوع دیپ سایکل هستش که حداقل دارای 10 سال عمر مفید است، بدون نیاز به نگهداری و بدون نشتی گاز و دارای امنیت بالا دارا بودن فیلتر ضد انفجار و سوپاپ های ایمنی جهت خروج گاز در صورت آور شارژ و جریان کشی خیلی بالا .
پنج شنبه سیزدهم تیر ۹۸
بیل فورد: خودروسازان باید با شرکت‌های تکنولوژی همکاری کنند بیل فورد: خودروسازان باید با شرکت‌های تکنولوژی همکاری کنند بیل فورد، مدیر کل شرکت خودروسازی فورد موتور، معتقد است شرکت‌های خودروسازی برای بقا باید با شرکت‌های بزرگ مرتبط با تکنولوژی همکاری کنند. چهارشنبه ششم تیر ۹۷
دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه امام رضا (ع)- دوراهی یبر - بین نیایش 4و5
info@modirankala.ir
کد پستی 3396118387
aparatgooglefacebooktwiteryou