menuordersearch
modirankala.ir

بررسی بیسیم های باوفنگ از زبان متخصصین ,

۱۳۹۸/۱۱/۱ سه شنبه
(1)
(0)
بررسی بیسیم های باوفنگ از زبان متخصصین
بررسی بیسیم های باوفنگ از زبان متخصصین

بائوفنگ یک شرکت تولید کننده بیسیم است

این شرکت تولید بی سیم های دستی و خودرویی انجام داده و کارخانه و دفتر مرکزی فروش آن در ایالات متحده امریکا است

تنوع بیسیم های شرک بائوفنگ بسیار بالا بوده و از واکی تاکی های ساده و کوچگ گرفته تا بیسیم های خیلی حرفه ای و مرکزی همه در سبد محصولات شرکت باوفنگ قرار دارد.

همه بیسیم های شرکت باوفنگ قابل برنامه ریزی بوده و میتوان فرکانس دلخواه به همراه tx rx های دلخواه روی آنان تنظیم نمود

قابلیت برنامه ریزی و پروگرم کردن دستگاه های بیسیم دو مزیت عمده دارد

اول اینکه نویز، فرکانس و صدای مزاحم کم شده و حتی در صورتی که این کار به صورت حرفه ای انجام گردد به کلی حذف میگردد و دوم اینکه میتواند چند بیسیم با چند برند مختلف را به طور یکجا با یکدیگر ست نمائید.

 

حال به معرفی بیرخی از مدل های بیسیم های بائوفنگ میپردازیم

یکی از پر طرفدار ترین و فروان ترین و در عین حال ساده ترین بیسیم های بائوفنگ بیسیم مدل BF-888S است شباهت زیادی به بیسیم کنوود دارد

به دلیل محبوبیت و معروفیت بیسیم کنوود در خیلی از جاها دیده شده که روی این مدل برچسب بیسیم کنوود درج میشود و این فقط به خواطر فروش راحت تر است ولی از نظر کیفیت این بیسیم با بی سیم کنوود تفاوتی ندارد.

از نظر ظاهر بیسیم باوفنگ bf-888s با بیسیم کنوود tk-3207 new و بی سیم 3207 plus یک چراغ قوه است که نصب چراغ قوه بالای بیسیم انحصارا مخصوص بند بائوفنگ است و تقریبا میشه گفت کلیه محصولات بائوفنگ در بالای خود مجهز به چراغ قوه هستند و در دو حالت ثابت و پلیسی ( چشمک زن ) قابل استفاده اند

 

 

 

 

 

بیسیم بائوفنگ مدل bf-uv82

این بیسیم جزء دسته بیسیم های حرفه ای شرکت باوفنگ است که یکی از مزایای آن پشتیبانی از دو باند فرکانسی یو اچ اف (uhf) و وی اچ اف (VHF) است

از دیگر مزایای بیسیم باوفنگ UV_82 خوش دستی و زیبایی این بی سیم است

با در دست گرفتن و مشاهده بدنه این دستگاه به کیفیت بالای ساخت پی خواهید برد و وقتی باطری پشتی این بیسیم رو باز کنید با دیدن بدنه آلمینیومی که با دقت فرم داده شده و برند بائوفنگ روی آن حک گردیده حیرت زده خواهید شد

در کنار دستگاه بیسیم باوفنگ UV-82 دکمه های PTT چراغ قوه و تعقیر حالت مشاهده میشود و شاید اولن چیزی که نظر شما را جلب کند این است که دو دکمه ptt در این مدل بیسیم وجود دارد. وجود دو عدد دکمه جهت سهولت در استفاده همزمان از دو کانال مختلف است، بدین صورت که شما میتوانید یک کانال را بادکمه بالا ارتباط بگیرید و با دکمه پائین با یک کانال دیگر ارتباط داشته باشید.

(برای راهنمایی جهت تنظیمات بیسیم اینجا کلیکی کنید.)

همانطور که گفته شد شما با استفاده از بیسیم بائوفنگ BF-UV-82 قادر خواهید بود تا با دوکانال مختلف ارتباط برقرار کنید و زمانی که روی حالت کانال یک قرار دارید نیازی نیست نگران مکالمات کانال دوم باشید چون در صورت پیج در کانال دوم صدای پیج شده به شما خواهد رسید. البته این مورد به صورت پیشفرض غیر فعال بوده و شما باید در تنظیمات این گزینه را فعال کنید.

شایان ذکر است که سه مدل از بیسیم بائوفنگ مدل UV 82 معرفی شده که عبارتند از UV-82  UV-82-C UV-82-HP و بیشتر مدل BF-UV-82 وارد ایران شده است و دو مدل دیگر به ندرت یافت میشود.

مدل BF-UV-82_HP های پاور بوده و دارای مدار و قدرت پیشرفته تری نسبت به هم مدل های خودش است. این مدل انحصارا توسط گروه مهندسی مدیران به کشور وارد شده و توسط فروشگاه اینترنتی مدیران کالا عرضه گردیده است.

از نظر ظاهر هر دو مدل معمولی و اچ پی یکی هستند و یکی از راه های تشخیص این دو از هم این است که هنگام روشن کردن روی صفحه نمایش یو وی 82 معمولی با عبارت WELCOM مواجه میشوید در صورتی که در بیسیم یو وی 82 اچ پی (UV-82-HP) دقیقا همین عبارت (UV-82-HP) را روی صفحه نمایش ملاحضه میکنید. طبق نظر خود شرکت باوفنگ مدل UV-82HP مدل به روز تر و نسخه پیشرفته تر و تکمیل شده مدل های UV-82 و UV-5R است

توصیه متخصصین همیشه به تهیه مدل های پاور یا همون HP بوده ولی در گذشته مشکل تهیه در کشور وجود داشت و امکان تهیه و ورود اون از طریق سایت آمازون مقداری دشوار بود. ولی در حال حاضر وب سایت مدیران کالا این محصول را عرضه میکند.

 

 

 

بیسیم بائوفنگ مدل UV-5R

 

این مدل با قدرت کمتر از مدل UV 82 ارائه شده و همانند بیسیم UV 82 قابلیت استفاده در دو باند فرکانسی UHV/VHF را دارا است

از نظر منو و تنظیمات بیستر منوی آن همانند بیسیم مدل UV 82 است

توان خروجی این بیسیم حداکثر 5 وات است و دارای تنظیمات پائین/متوسط /بالا (از نظر قدرت) است

 

 

در این مقاله سعی شده که بیسیم ها و مدل ها فقط معرفی گردند و در آینده ای نزدیک بررسی تخصصی تری از مدل های بائوفنگ قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران ( 2 نظر)
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه امام رضا (ع)- دوراهی یبر - بین نیایش 4و5
info@modirankala.ir
کد پستی 3396118387
aparatgooglefacebooktwiteryou