menuordersearch
modirankala.ir

بیسیم مناسب جهت کوه نوردی ,

۱۳۹۸/۷/۲۵ پنج شنبه
(2)
(0)
بیسیم مناسب جهت کوه نوردی
بیسیم مناسب جهت کوه نوردی

کوه نوردی از دیر باز ورزش پرطرفداری بوده و هست

در رشته های ورزشی کوه نوردی جایگاه ویژه ای داشته و دارد و همچنین این محبوبیت در کلیه افراد جامعه وجود دارد به شکلی که هم خانواده ها و هم افراد حرفه ای به این ورزش میپردازند.

این ورزش علاوه بر نشاط و انرژی نیازمند تجهیزات مخصوص به خود هست که در صورت استفاده نکردن از تجهیزات مناسب ممکن است خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.

 

یکی از مهمترین لوازم کوه نوردی بیسیم است اما در انتخاب بیسیم باید دقت نظر داشت.

برای کوه نوردی آماتوری بیسیم کنوود نیو پلاس دستگاه مناسبی است اما به هیچ وجه این دستگاه جهت کوه نوردی حرفه ای مناسب نیست چرا که با قرار گرفتن تنها یک یال بین دو بیسیم ارتباط دستگاه ها قطع شده و دیگر صدایی از بیسیم نخواهند شنید.

پیشنهاد گروه مهندسی مدیران برای گروه های کوه نوردی ثابت بیسیم موتورولا 970 یا به عبارتی mt 970 است.

این بیسیم با توان 12 وات قدرت ارسال سیگنال را از ابتدای دامنه تا قله دارد و از باطری پر قدرت 5000 میلی آمپر بهره میبرد و همچنین دارای بدنه مقاوم است.

این بیسیم علاوه بر کوه نوردان برای پاراگلایدر، آفرود و همچنین پارکینگ های طبقاتی مناسب است

در صورتی که گروه ثابت نیستید و هر روز ممکن است بخواهید بیسیم خود را با بیسیم جدیدی متچ نمائید، بیسیم باوفنگ uv 82 به شما توصیه میشود.

بیسیم باوفنگ یو وی 82 بیسیمی با پشتیبانی از دو باند فرکانسی UHF و VHF است و حتی این قابلیت را دارد که هر دو را به صورت یکجا ساپورت نماید. یکی از قابلیت های مهم این بیسیم این است که به طور دستی میتوان آن را دیگر بیسیم ها ست کرد.

یکی دیگر از محاسن این بیسیم این است که به طور همزمان میتواند با دو کانال مختلف ارتباط برقرار سازد.

چیزی که حائز احمیت است این است که شما هر مدل و هر برند بیسیمی که تهیه میکنید باید اصل باشد و از خرید اجناس متفرقه بشدت خودداری کنید.

اجناس متفرقه علاوه بر اینکه از کیفیت پائینی برخوردارند، قابل تعمیر نیز نیستند. یعنی اگر بیسیم شما به هر دلیلی آسیب ببیند شما دیگر قادر به تعمیر آن نخواهید بود. با خرید جنس مطمعن و اصلی شما با خیال راحت به استفاده از دستگاه میپردازید و نگرانی ای از بابت خرابی و یا تعمیرات بیسیم نخواهید داشت.

 
 

نظرات کاربران ( 1 نظر)
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه امام رضا (ع)- دوراهی یبر - بین نیایش 4و5
info@modirankala.ir
کد پستی 3396118387
aparatgooglefacebooktwiteryou