menuordersearch
modirankala.ir

برنامه ریزی بیسیم بائوفنگ uv-5r ,

۱۳۹۸/۹/۲۶ سه شنبه
(0)
(7)
برنامه ریزی بیسیم بائوفنگ uv-5r
برنامه ریزی بیسیم بائوفنگ uv-5r

نرم افزار بیسیم بائوفنگ uv-5r

یکی از سوالات متداول که در اینجا در باوفنگ به وجود می‌آید این است

: "چگونه می‌توانم تنظیمات کانال را در UV-5R خود برنامه ریزی کنم؟"

پاسخ این است:

"نرم افزار همه کاره دریافت کنید!" نرم افزار همه کاره یک برنامه جامع و منبع باز برای برنامه نویسی است. بسیاری از بیسیم های مختلف از ده ها تولید کننده. شما می‌توانید از نرم افزار همه کاره برای برنامه ریزی 11 مدل مختلف بائوفنگ، از جمله بیسیم های آماتور و بیسیم های GMRS و MURS استفاده کنید. در این پست، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک BTECH UV-5R را با نرم افزار همه کاره برنامه ریزی کنید.



نرم افزار همه کاره روی سیستم عامل های Windows، MacOS و Linux کار می‌کند، اما در این پست نحوه نصب و استفاده از نسخه ویندوز نرم افزار همه کاره را شرح خواهم داد. برای نصب نرم افزار همه کاره ، ابتدا از وب سایت ما نرم افزار را خریداری و دانلود نمائید. در صورتی که نرم افزار با سیستم عامل شما سازگاری نداشته باشد به تیم پشتیبان ما اطلاع دهید تا به صورت رایگان نسخه مورد نیاز شما را

 

در مرحله بعد برنامه را باز کرده و داده ها را از بیسیم بارگیری کنید. شما این کار را با کلیک کردن بر روی Radio → Download انجام می‌دهید. اگر بیسیم خود را به تازگی خریداری کرده اید، چنین چیزی را مشاهده خواهید کرد:

 

می توانید این اطلاعات را ذخیره کنید، تا بتوانید بعداً با کلیک روی File. Save، رادیو را به تنظیمات کارخانه برگردانید.



در مرحله بعد فرکانس ها و تکرار کننده هایی را که می‌خواهید برنامه ریزی کنید وارد رادیوی خود کنید. من در آن آربور، میشیگان زندگی می‌کنم، بنابراین فرکانس سیمپلکس 2 متر (146.52 مگاهرتز) را وارد کرده ام و تکرار کننده هایی که می‌توانم به صورت محلی متصل شوم، به یاد داشته باشید که حالت تون و فرکانس صدای تکرار را نیز برنامه ریزی کنید. اگر این موارد به درستی تنظیم نشده باشند، نمی‌توانید به تکرارها (ریپیتر) دسترسی پیدا کنید. در اینجا آنچه کانال های من بعد از ویرایش اطلاعات تکرار کننده به نظر می‌رسند، هستند.



بعد، UV-5R خود را با استفاده از کابل برنامه نویسی PC03 به رایانه وصل کنید و رادیو خود را روشن کنید. (این کابل جهت فروش در سایت وجود دارد)



سرانجام، شما آماده برنامه ریزی رادیو هستید. روی Radio → بارگذاری در رادیو کلیک کنید، و نرم افزار باید اطلاعات کانال حافظه را در UV-5R خود بارگیری کند. کابل را جدا کرده و بررسی کنید که بیسیم به درستی برنامه ریزی شده باشد.


نظرات کاربران ( 0 نظر)
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه امام رضا (ع)- دوراهی یبر - بین نیایش 4و5
info@modirankala.ir
کد پستی 3396118387
aparatgooglefacebooktwiteryou