menuordersearch
modirankala.ir

معرفی شرکت بائوفنگ ,

۱۳۹۸/۹/۱۱ دوشنبه
(5)
(0)
معرفی شرکت بائوفنگ
معرفی شرکت بائوفنگ

بیسیم بائوفنگ

 

محصولات ما را می‌شناسیم

ما نه تنها رادیو های (بائوفنگ) BaoFeng را می‌فروشیم بلکه رادیوهای
(بائوفنگ) BaoFeng را نیز می‌شناسیم. ما پس از فروش و گارانتی پشتیبانی در هر رادیو یا لوازم جانبی خریداری شده از ما ارائه می‌دهیم. آنچه در اینجا پشتیبانی ما متفاوت است این است که شما می‌فهمید که ما قابل دستیابی هستیم، هزینه ای را پرداخت نمی‌کنیم و ما هرگز پشتیبانی خود را برون سپاری نمی‌کنیم. ما در رادیو و لوازم جانبی(بائوفنگ) BaoFeng تخصص داریم. و ما به خودمان افتخار می‌کنیم تا به آنچه شما، مصرف کننده می‌خواهید متمرکز شوید.

 

نمایندگی بیسیم بائوفنگ

 


ما اینجا در آمریکا هستیم

رادیوهای
(باوفنگ) BaoFeng ما مستقیماً از ایالات متحده آمریکا ارسال می‌شوند. آیا می‌خواهید سریع رادیو(باوفنگ) BaoFeng؟ در بازه زمانی، یک کشتی گیر خارج از کشور به سادگی بسته بندی و پردازش سفارش خود را انجام می‌دهد - شما قبلاً رادیو(بائوفنگ) BaoFeng را از ما دریافت می‌کرده اید. سفارشات ما در همان روز ارسال می‌شوند. و تمام محصولات آمازون ما برای تحویل روز دوم مشترکان نخست واجد شرایط هستند.

 

 

خدمات پس از فروش بیسیم بائوفنگ

 


ما از محصولاتمان حمایت می‌کنیم

ما هرگز رادیوهای مرمت شده، تولید مجدد یا معیوب را به شما نمی‌فروشیم. در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبانی ما رادیو شما را بدون هیچ گونه هزینه ای تعمیر می‌کند. ما تنها مرکز رادیویی
(بائوفنگ) BaoFeng هستیم که قادر و مجاز به ادعای مطالبات ضمانت در خانه و رایگان هستیم!

موارد FIRMWARE: ما قوانینی داریم که اطمینان حاصل می‌کند رادیوی شما جدیدترین سیستم عامل را شامل می‌شود. یک مثال حمل و نقل هوایی، از طریق UPS، تمام رادیوهای ما از ساخت است. ما هیچ رادیو یا لوازم جانبی را با قایق حمل نمی‌کنیم. سیستم عامل ما ماهها جلوتر از سایر فروشگاه های دیگر است
 
 
 
درباره BaoFeng Tech
BaoFeng Tech Radios مفتخر است که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد
ماموریت ما

ماموریت ما این است که مشتریان خود را از طریق فناوری مقرون به صرفه و قابل اعتماد متصل کنیم. از کاربران آماتور گرفته تا کاربران ایمنی تجاری و تجاری: وقتی صحبت از ارتباطات مقرون به صرفه به میان می‌آید - هیچ کدام را کم نمی‌کنیم.



ما به آنچه که هر روز انجام می‌دهیم افتخار می‌کنیم تا بهتر بتوانیم به مشتریان خود خدمت کنیم. BaoFeng Tech در آرلینگتون، داکوتای جنوبی و در همگرایی Hwy-14 و Hwy-81 قرار دارد. ما بین سیاتل، WA و نیویورک سیتی، نیویورک - در قلب مرکز میانه غربی قرار داریم.



BaoFeng Tech یک نوع متفاوت از شرکت است. هنگامی که شرکت ما تأسیس می‌شود، بنیانگذار ما قول می‌دهد که اگر خدا تجارت ما را رونق بخشد، به هر شکلی که ممکن باشد می‌تواند به خدا احترام بگذارد. خداوند به طور مداوم وظیفه خود را انجام داده است و با کمک او ما به بهترین وجهی توان خود را انجام می‌دهیم.



تمایل شرکت ما این است که خبر خوب را که به هر کسی آزادانه داده شده است، به اشتراک بگذاریم.



ما ممکن است در تجهیزات ارتباطی تخصص داشته باشیم، اما حتی مهمتر از ارتباط با دیگران - ارتباط شما با خداست. برای مسیحی شدن و دریافت نجات بزرگترین اقدامی است که می‌توانید با خدا بردارید. برای واقعی بودن باید یک تعهد شخصی از قلب باشد.



در اینجا سه ​​مرحله برای نجات ابدی آورده شده است.

1. تشخیص دهید که همه گناهکار هستیم:

"همه گناه کرده اند و از جلال خدا شکسته اند" (رومیان 3:23).



2. عیسی مسیح را به عنوان ناجی شخصی ما دریافت کنید.

"اما همانطور که او را پذیرفتند، به آنها قدرت داد تا فرزندان خدا شوند" (یوحنا 1: 12).



3. اعتقاد خود را به مسیح اعتراف کنید.

"اگر اگر با دهان خود، خداوند عیسی را اعتراف کنی، و به قلب خود ایمان بیاور که خدا او را از بین مردگان زنده کرده است، نجات خواهی یافت." (رومیان 10: 9).



اعتقاد به عیسی مسیح به عنوان منجی، به این معنی است که اعتقاد داشته باشید که او برای شما درگذشت، باور کنید که او بهای گناه شما را پرداخت کرده است، و باور کنید که او تنها راه به بهشت ​​است. با دعوت از او در دعا می‌توانید اعتقاد خود را به عیسی ابراز کنید.



اعتماد به خدا، زیرا نجات دهنده شما مهمترین موردی است که می‌توانیم در فناوری BaoFeng ترویج کنیم. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر مسیح را به عنوان منجی شخصی خود پذیرفتید - امروز با ما تماس بگیرید تا به ما اطلاع دهید و ما یک بسته ادبی یک بار برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

کلیه مطالب بالا از سایت بائوفنگ تک گرفته شده و تنها ترجمه شده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است

در آینده ای نزدیگ محصولات این شرکت را از زبان کارشناسان نقد و بررسی خواهیم کرد

نظرات کاربران ( 1 نظر)
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه امام رضا (ع)- دوراهی یبر - بین نیایش 4و5
info@modirankala.ir
کد پستی 3396118387
aparatgooglefacebooktwiteryou